Thursday, February 05, 2015

Salam Perkenalan

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah.. akhirnya publish juga 1st entri ni. Blog ini diwujudkan khusus untuk catatan peribadi YD (Yati Dbahri) tentang ilmu jahitan dan kraf. YD adalah zero dalam jahitan ni. Tidak memiliki kelayakan khusus dalam bidang jahitan dan kraf. Akan tetapi demi minat yang mendalam, YD belajar langkah demi langkah berdasarkan pembacaan, pengalaman belajar menjahit, ilmu jahitan yang didapati daripada pelbagai sumber samada daripada buku, otai-otai dalam jahitan mahupun ilmu yang didapati di media sosial seperti tutorial di youtube, sumber internet dan sebagainya. InsyaAllah wish list tahun ini untuk menimba ilmu daripada individu yang pakar dalam bidang jahitan.

Selain ilmu jahitan, YD rakamkan juga catatan harian tentang kehidupan seharian sebagai seorang isteri, Ummi dan WAHM (Working At Home Mom).

YD jemput kalian semua untuk follow catatan YD di blog ini. Moga ianya memberi manfaat kepada kita semua. Juga YD amat mengalu-alukan komen dan perkongsian ilmu khususnya dalam jahitan dan kraf. InsyaAllah kita sama-sama berkongsi minat dan ilmu di laman blog ini.

Salam perkenalan dan ukhuwwah.

Yati Dbahri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...